Alapítványunk
Az Integrált Oktatásért Alapítványt 1994-ben alapította Carol Ann Hontz, amerikai Montessori pedagógus, természetgyógyász, kineziológus tanár. Az óvoda alapításával a stresszmentes tanulási környezet bemutatása volt a célja, mivel munkája során gyakran tapasztalja, hogy az életünk korai éveiben minket ért stressz milyen befolyással van későbbi testi és lelki állapotunkra. Az óvoda többszöri költözés után 2001-ben költözött Zuglóba, majd 2005-ben alapítottuk a budai óvodát, amely 2009 óta működik Budatétényben.
Célja
Gyermekeink jelentik jövőnket s egyben a legnagyobb erőforrásunkat is. Úgy gondoltuk, találnunk kell egy olyan módszert, amely felkészíti őket az eredményes közreműködésre egy állandóan változó, kihívásokkal teli világban. Egészséges, szeretetteljes, pozitív tanulási környezetben, kevesebb stressz mellett, kreatívvá, produktívvá és rendezetté válnak. Létrehoznak egy világot, melyben harmonikusan, félelem és fájdalom nélkül élhetnek. Az Integrált Tanulás és a Montessori módszer segítségével a gyerekek fejlesztik magabiztosságukat, önbizalmukat és pozitív önértékelésüket, és kulcsot kap a sikeres élethez.
Alapítója
Carol Ann Hontz az óvoda megálmodója 1991 óta tanít Magyarországon és a környező országokban természetgyógyászatot, stresszoldási technikákat, kineziológiát. Emellett missziót folytat a Montessori pedagógia megismertetéséért.
Carol Ann Hontz amerikai és francia egyetemeken szerzett pedagógiai diplomát, majd oktatott Hágában,
a hollandiai Wassenaar Montessori Iskolában, saját nemzetközi Montessori iskolájában, Venezuelában és amerikai Montessori iskolákban.
1993-ban a Trenton State College-től a „Kiváló Pedagógus” megtisztelő címet kapta, 1998-ban a Bloomsburg Egyetem, mint egykori diákjának, az „Emberiség Különleges Szolgálatáért” díjat adományozta neki.
Magyarországon és a környező országokban, Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban több óvoda és iskola alapításánál bábáskodott. Nemzetközi tanfolyamok szervezésével segíti a pedagógusokat és az érdeklődőket, hogy a módszer alkalmazásával a gyermekek harmonikus, kiegyensúlyozott, egészséges személyiséggé fejlődését segíthessék. Vissza